Op naar Ho An - Reisverslag uit Na Dang, Vietnam van Arie en Helma Bennekom - WaarBenJij.nu Op naar Ho An - Reisverslag uit Na Dang, Vietnam van Arie en Helma Bennekom - WaarBenJij.nu

Op naar Ho An

Door: Helma

Blijf op de hoogte en volg Arie en Helma

12 Januari 2015 | Vietnam, Na Dang

Heerlijk geslapen en om 8.55 uur kwamen we er achter dat het ontbijt tot 9.00 uur was.
Toch nog een omelet gekregen met wat stokbrood en jam.
Het weer ziet er zonnig uit, dus luchtig gekleed met een taxi ons naar Ho An laten brengen 30 km verderop.
Het ziet er hier heel anders uit veel landerlijker.
Een leuk hotel schoon en vriendelijke mensen.
Op ons bed rozenblaadjes en de handdoeken in zwanen gevouwen.
Eerst koffie besteld , de bonen werden ter plekke gemalen.
De oude stad lopend ingegaan en je weet niet waar je moet kijken.
Er is zoveel tezien aan kraampjes en winkeltjes die alleen overdekt zijn.
Alles ligt op de grond.
Ho An ligt aan de rivier en daar liggen bootjes die je allemaal willen rondvaren.
Wat souvenirs gekocht en natuurlijk flink afgepingeld.
Op de terugweg een barbier aangedaan die Arie zijn haar wilde knippen voor4 euro.
Toen hij dacht dat hij klaar was, begon hij aan zijn oren.
Met allerlei pincetten zat hij in zijn oren te prutsen hierbij had hij een grote zaklamp op zijn voorhoofd.
Toen hij er een prop oorsmeer uit had, had hij de grootste schik.
Ook mijn oren wilde hij doen maar ik geloofde het wel.
Nu eerst even uitrusten en dan op zoek naar een restaurant voor vanavond

• 12 Januari 2015 - 22:18

Gerdine:

Dat ziet er allemaal super leuk uit!! De groetjes uit een regenachtig schalkwijk, van al onze lieve mensen.