nog 6 dagen - Reisverslag uit Schalkwijk, Nederland van Arie en Helma Bennekom - WaarBenJij.nu nog 6 dagen - Reisverslag uit Schalkwijk, Nederland van Arie en Helma Bennekom - WaarBenJij.nu

nog 6 dagen

Door: Helma

Blijf op de hoogte en volg Arie en Helma

02 Januari 2015 | Nederland, Schalkwijk

Met Lidia een blog gemaakt, zodat jullie onze verhalen kunnen lezen wat we allemaal mee gaan maken.
Arie vandaag zijn laatste hepetitus B prik gehaald, visum in huis dus alles is eigenlijk voor elkaar.
Het wordt allemaal wel spannend wat we daar gaan aan treffen en hoe snel we een hotel kunnen vinden en hoe het vervoer zal gaan.
Ja we willen naar veel mooie plekken, maar het zijn grote afstanden.
In ieder geval de voorbereidingen en het verdiepen in Vietnam is al heel leuk.
Ik hou jullie op de hoogte?

• 02 Januari 2015 - 19:49

Lidia:

Toch maar weer mooi gelukt. We wachten vol spanning jullie reisverslagen af.
    Alvast heel veel plezier gewenst.
    Groetjes Lidia

• 04 Januari 2015 - 00:06

Norbert:

Maar goed dat de jongens gewoon thuis zijn tijdens jullie vakantie, anders kan zo'n blog mensen op een idee brengen.
    Op naar Ha noi. Veel plezier.

• 07 Januari 2015 - 21:44

Petra:

Goede reis! Ik kijk nu al uit naar jullie eerste verslag!

• 07 Januari 2015 - 23:35

Ada:

Helma en arie ga vooral veel genieten, veel foto's maken en vooral niet aan thuis denken. Vergeet af en toe niet een stukje te schrijven dan zal ik het voor pa uit printen.

• 08 Januari 2015 - 20:55

Ellen:

Wat een feest!! Jullie nu onderweg.